iTell AB
0200-210 230

Kundtjänst

Med iTells olika kundtjänster kommer dina kunder möta erfarna telefonister som ger dig och dina kunder bästa tänkbara telefoniservice.

iTell har stor erfarenhet av olika sorters kundtjänstuppdrag:
•  Bokningar •  Ordrar
•  Support och kundtjänst-ärenden •  Produkt och företagsinformation
•  Lager, retur och leveransbesked •  Teknisk assistans
•  Ekonomifrågor och kreditkontroller •  Besvara mail
•  Felanmälningar  

Ni som kund bestämmer och tillsammans tar vi fram en plan på hur kundtjänsten ska hantera och besvara era samtal. Telefonpassningen och svarsservicen kan anpassas till enmansföretaget såväl som till stora koncerner.

All ärendehantering sker i befintliga kundsystem med integration via Internet alternativt kan våra programutvecklare skräddarsy ett eget hanteringssystem som passar för kundtjänstuppdraget. Det finns inga begränsningar, bara möjligheter - endast fantasin sätter gränsen!

Vi utbildar en speciell grupp för det aktuella kundtjänstuppdraget, vilka hanterar hela kundkontakten utefter ramen för uppdraget.

Såhär fungerar iTell kundtjänst
iTell kundtjänst flödesschema

Mer om kundtjänst

Kontakta oss

eller ring 0200-210 230
Kvalitet / SLA

Hela vår verksamhet präglas av ett långt drivet kvalitetstänkande. Kvalitetssäkringen är en självklar förutsättning för att kunna leva upp till krav och förväntningar från kunder, myndigheter och organisationer. 
Läs mer...

iTell-gruppen iTell logo iCell logo stödjer Supports följ oss på iTell på Facebook