Kundtjänstlösningar

Stor erfarenhet av kundtjänstuppdrag och kontaktcenter

Extern kundtjänst

Outsourcad kundtjänst enligt era behov. Se mer info nedan hur vi kan hjälpa till med er kundtjänst. För små samt stora företag och organisationer.

Beskrivning av tjänst

iTell besvarar de inkommande samtalen under aktuella valda svarstider och administrerar givna uppgifter

Stor erfarenhet av kundtjänstuppdrag

  • Bokningar, abonnemang och prenumerationer
  • Servicefrågor
  • Produkt och tjänsteinformation
  • Lager, retur och leveransbesked
  • Teknisk assistans
  • Ekonomifrågor och kreditkontroller

Öppettider

iTell svarar dygnet runt, 365 dagar om året!

Språk

iTell svarar främst på Svenska och Engelska i tal och skrift. Önskar ni andra språk kan vi erbjuda Danska, Finska, Norska och Spanska.

Varför

iTells kundtjänstlösning kan erbjudas helt efter ditt företags behov!

T.ex. endast dagtid, säsong, arbetstoppar eller vid sjukdom eller semester!

Produktblad

Kundtjänstlösningar för olika branscher

Kundtjänstuppdrag kan hanteras på många olika sätt där iTells kundtjänstlösningar individuellt anpassas för er företagsverksamhet. iTells erfarna telefonister utbildas inom ert företag och kan därmed erbjuda era kunder bästa tänkbara telefoniservice.
Digitala tjänster telefoni

Många möjligheter

iTell arbetar alltid i samråd mer Er som kund och utarbetar ett förslag på hur kundtjänsthanteringen kan effektiviseras och öka svarsgraden samt tillgängligheten mot era kunder.  Kundtjänstlösningar kan erbjudas för såväl enmansföretaget som till stora koncerner eller E-handelsbolag, – helt enligt de tider som passar er beroende på belastning eller säsong.

iTell har goda referenskunder som kan kontaktas för att kvalitetssäkra leveransen och prisbilden.

All ärendehantering sker i befintliga kundsystem med integration via Internet alternativt kan våra programutvecklare skräddarsy ett eget hanteringssystem som passar för kundtjänstuppdraget. Det finns inga begränsningar, bara möjligheter – endast fantasin sätter gränsen!

Vi utbildar en speciell grupp för det aktuella kundtjänstuppdraget, vilka hanterar hela kundkontakten utefter ramen för uppdraget. Allt för bästa möjliga service mot era kunder.

Digitala tjänster telefoni
Glada kunder med iTell kundtjänst

Nöjdare kunder med bra kundtjänst

Växande konkurrens inom alla branscher gör det viktigare än någonsin att vårda sina kundrelationer. Rätt information höjer upplevelsen av era produkter och ger i längden nöjdare kunder. Via iTells kundtjänstlösningar förmedlar agenten just den information ni vill via ett personligt och korrekt bemötande inom en rimlig tid!

Hantera bokningar, abonnemang och prenumerationer

Hantera bokningar, abonnemang och prenumerationer

iTell tar emot era order/bokningar/beställningar/prenumerations frågor enligt era direktiv och hanterar dom direkt i aktuellt kundsystem (alternativt kan våra programutvecklare skräddarsy ett eget hanteringssystem som passar för kundtjänstuppdraget).
iTells telefonister vägleder kunden vid frågor och funderingar samt noterar ev. avvikelser eller överenskommelser för vidare uppföljning.

Hantera bokningar, abonnemang och prenumerationer
Support och kundtjänst telefonist

Support och servicefrågor

iTells telefonister kan efter era anvisningar besvara frågor, som en ”first line support”, vägleda kunden enligt behov och besvara specifika frågor efter anvisningar.

Produkt och tjänsteinformation

Produkt och tjänsteinformation

iTells telefonister kan ge specifik produkt- och tjänsteinformation om vad som ex. ingår, kostar extra, tillval på tjänster etc.

Produkt och tjänsteinformation
Lager, retur och leveransbesked

Lager, retur och leveransbesked

iTells telefonister besvarar lagerfrågor, noterar returer, felaktiga varor/trasiga varor, krediterar och skickar ut nya produkter till kund.

Vi besvarar även leveransfrågor och söker paket, utlämningsställe eller vilka andra leveransmöjligheter som finns att erbjuda. Allt i iTells externa kundtjänstlösningar.

Teknisk assistans

Teknisk assistans

iTells agenter felsöker till kund, vägleder om hur man kan kringgå ett fel och upplyser om hur man framöver kan undvika liknande händelser i framtiden.

Teknisk assistans
iTell Ekonomifrågor och kreditkontroller

Ekonomiska frågor och kreditkontroller

iTell besvarar frågor om fakturor, krediter, och utför kontroll för kreditvärdighet innan köp kan genomföras.

iTell telefonister i kontaktcenter

Kontaktcenter för ert företag

Vart och ett av våra kundteam leds av en erfaren kundansvarig som är dedikerad till att göra processförbättringar, rapportera om teamets prestation, förbättra servicekvaliteten och hjälpa till var du än behöver det, allt för att skapa det bästa kontaktcentret. iTell är engagerade i att hjälpa ditt företag att växa, och det är därför du aldrig behöver övertyga oss om att ta mer ansvar. Berätta vad du behöver så tar vi på iTell hand om resten.

iTell telefonister i kontaktcenter

Önskar du beställa, köpa eller få mer information om våra kundtjänstlösningar?
Vänligen skicka ett meddelande nedan, så återkommer vi inom kort.

    Önskade språk:

    Stockholm city skyline