iTell AB
0200-210 230

Hänvisningssystem

iOnline - iTells moderna hänsvisningssystem

iOnline är iTells effektiva internetbaserade verktyg för informations- och hänvisningshantering. Verktyget ingår utan kostnad till svarsservicetjänsterna. Med iOnline kan alla användare bland annat göra hänvisningar, hämta statistik och skicka meddelanden. iOnline-användare behöver ingen speciell utbildning, datautrustning eller programvara – allt som krävs är en internetuppkoppling.
Med iOnline uppdaterar alla enkelt sin telefonist med aktuella hänvisningar och specifika instruktioner hur samtalet ska kopplas. I iOnline kan man även se medarbetarnas olika hänvisningar etc.

Samtliga standarduppgifter som namn, befattning, avdelning, telefonnummer samt meddelandevägar finns samlade på ett ställe. Alla inom företaget kan lätt, snabbt och effektivt få och ge information.


iTell Vision 8020 Trio 

Systemintegrationer - Vision 80/20, Trio osv

Ger utökad funktionalitet för befintliga hänvisningssystem och telefonväxlar tillsammans med iTell-systemen.

Tjänsten medför att kundföretagets medarbetare kan styra iOnline information- och hänvisningssystem via Internet samt genom befintlig telefonists hänvisningsprogram (Trio, Nice, Vision 80/20 etc). Kombinationen gör att samtliga hänvisningssätt kan brukas tillsammans med varandra vilket i sin tur uppdaterar alla systemen med aktuell hänvisningsinformation.


iTell Outlook Office365 Google Calendar 

Systemintegrationer - Outlook, Office365 och Google Calender

Ger företaget bättre funktionalitet via befintlig server med tillhörande klienter – inga lokala klienter behöver installeras.

Tjänsten medför att kalendern och iOnline enkelt kan överblickas på Internet. Kombinationen gör att samtliga hänvisningssätt kan användas samtidigt med varandra och att systemen uppdateras med aktuell hänvisningsinformation.

Mer om svarstjänst

Kontakta oss

eller ring 0200-210 230
Kvalitet / SLA

Hela vår verksamhet präglas av ett långt drivet kvalitetstänkande. Kvalitetssäkringen är en självklar förutsättning för att kunna leva upp till krav och förväntningar från kunder, myndigheter och organisationer. 
Läs mer...

Referenser

SATS ELIXIA

satselixialogga.jpg

"I receptionen på vårt servicekontor, där jag ansvarar för inkommande samtal, vår kontorsmiljö samt att hjälpa våra besökare och medarbetare, är det bra att jag vid behov kan koppla på iTell och bli avlastad. iTell tar då samtalen så länge jag önskar. De som ringer oss får ett trevligt och professionellt bemötande och jag kan känna mig trygg i att vi aldrig missar något samtal!"

www.sats.se

Malin Himledahl, Receptionst - huvudkontoret SATS ELIXIA

Astma och Allergiförbundet

Astma och Allergiförbundet.png

Vi vill öka kunskapen hos andra om hur det är att ha ett osynligt handikapp som astma och allergi.

"Astma och Allergiförbundet är kund sedan 2013 på svarstjänsten och har valt att inte ha egen personal som besvarar samtal utan integrerad telefonist med iTell."

www.astmaoallergiforbundet.se

Anna-Karin Bruttini, Personalchef Astma och Allergiförbundet
iTell-gruppen iTell logo iCell logo stödjer Supports följ oss på iTell på Facebook