Genom att anlita iTell, -som erbjuder servicetjänster via telefon, underlättar och garanterar Vi att Era kunder får den hjälp i rätt tid och på rätt sätt oavsett när de kontaktar Er!
Det unika är inte längre unikt – i år vinner tillgänglighet istället!
iTell servar era kunder via telefon, epost eller chatt och kan utföra ärenden som boka service, vinter/sommarförvaring, information om olika produkter eller båtmärken NI förmedlar eller varför inte vägleda kunden till en säljare för att köpa en ny båt eller byta in en befintlig?
iTell är ett väletablerat och modernt kommunikationsföretag som erbjuder telefonilösningar främst på skandinaviska språk samt engelska.
iTells telefonister kan även efter era anvisningar besvara frågor, som en ”first line support”, vägleda kunden enligt behov och besvara specifika frågor enligt direktiv och anvisningar.
iTell, som ett av Nordens äldsta callcenter företag, har många års erfarenhet av att serva företag inom kundservicesektorn för butik och handel och har goda referenskunder inom marin- och båtbranschen för bästa kvalité. Vänligen kontakta vår säljavdelning för mer information, se nedan.