Kundservicelösningar för marin- och båtförsäljare

Genom att anlita iTell, -som erbjuder servicetjänster via telefon, underlättar och garanterar Vi att Era kunder får den hjälp i rätt tid och på rätt sätt oavsett när de kontaktar Er!

Det unika är inte längre unikt – i år vinner tillgänglighet istället!

Kundtjänstlösningar anpassade för er verksamhet

iTell erbjuder flertalet kvalitativa tjänster som är kostnadseffektiva för verksamheter inom marina branschen, – eftersom debitering endast sker när tjänsterna används och er Kund verkligen är i behov av att få kontakt med Er. Se mer info nedan vad vi kan hjälpa till med.

Beskrivning av tjänst

iTell besvarar inkommande samtal / ärende / service / felanmälan / beställning / med hög kompetens och effektivitet samt registrerar eller förmedlar / kopplar till rätt avdelning beroende på ärendets karaktär. Vi kan registrera en serviceorder, beställning eller liknande ärende direkt i ert aktuella ärendehanteringssystem.  iTells handläggare arbetar alltid i realtid vilket medför att samtliga parter är uppdaterade.

Förslag på ärenden iTells telefonister är vana att boka och hantera:

  • Serviceärenden
  • Boka möte med säljare
  • Finansieringsmöte (vid köp av NY båt eller uppgradering)
  • Säsongsförvaring
  • Skadeanmälan (skador invändigt och utvändigt för besiktning, stöld etc.)
  • Garantiärenden

Öppettider

iTell svarar dygnet runt, 365 dagar om året!

Språk

iTell svarar främst på Svenska och Engelska i tal och skrift. Önskar ni andra språk kan vi erbjuda Danska, Finska, Norska och Spanska.
organisation-office-icon

En tjänst för

iTell erbjuder en skräddarsydd helhetslösning för service och assistans när ert behov finns vilket även om så önskas kan erbjudas dygnet runt till Era kunder!

Varför iTells lösning

Interna resurser är oftast viktiga nyckelpersoner och behövs för att hantera specifika ärenden. Vanliga ärenden och återkommande frågor som hjälp med anmälan, order, boka tid eller återkommande vanliga frågor som iTells handläggare sedan tidigare är vana att hantera och enkelt kan utföra åt just Ert företag. Nyckelpersoner kan fokusera på andra mer specifika uppgifter utan avbrott och kan således också arbeta mer effektivt. iTell bidrar med att samla in information och underlättar på så sätt för alla inblandade parter vilket i sin tur skapar nöjdare kunder.
Uppdraget kan hanteras på många olika sätt där iTells skräddarsydda lösningar individuellt anpassas för marin- och båtföretag. iTells erfarna telefonister utbildas inom Ert företag och kan därmed erbjuda era båtintresserade kunder bästa tänkbara telefoniservice och kundvård.
iTell kan segelbåtar

Hur iTell kan hjälpa ert företag

iTell servar era kunder via telefon, epost eller chatt och kan utföra ärenden som boka service, vinter/sommarförvaring, information om olika produkter eller båtmärken NI förmedlar eller varför inte vägleda kunden till en säljare för att köpa en ny båt eller byta in en befintlig?

iTell är ett väletablerat och modernt kommunikationsföretag som erbjuder telefonilösningar främst på skandinaviska språk samt engelska.

iTell kan segelbåtar
iTell kan motorbåtar

Servicefrågor

iTells telefonister kan även efter era anvisningar besvara frågor, som en ”first line support”, vägleda kunden enligt behov och besvara specifika frågor enligt direktiv och anvisningar.

Kvinna nöjd med köp av kanot

Goda referenser i marin- och båtbranschen

iTell, som ett av Nordens äldsta callcenter företag, har många års erfarenhet av att serva företag inom kundservicesektorn för butik och handel och har goda referenskunder inom marin- och båtbranschen för bästa kvalité. Vänligen kontakta vår säljavdelning för mer information, se nedan.

Kvinna nöjd med köp av kanot






    Stockholm city skyline