Stor erfarenhet av kundtjänstuppdrag och kontaktcenter
iTell arbetar alltid i samråd mer Er som kund och utarbetar ett förslag på hur kundtjänsthanteringen kan effektiviseras och öka svarsgraden samt tillgängligheten mot era kunder. Kundtjänstlösningar kan erbjudas för såväl enmansföretaget som till stora koncerner eller E-handelsbolag, – helt enligt de tider som passar er beroende på belastning eller säsong.
iTell har goda referenskunder som kan kontaktas för att kvalitetssäkra leveransen och prisbilden.
All ärendehantering sker i befintliga kundsystem med integration via Internet alternativt kan våra programutvecklare skräddarsy ett eget hanteringssystem som passar för kundtjänstuppdraget. Det finns inga begränsningar, bara möjligheter – endast fantasin sätter gränsen!
Vi utbildar en speciell grupp för det aktuella kundtjänstuppdraget, vilka hanterar hela kundkontakten utefter ramen för uppdraget. Allt för bästa möjliga service mot era kunder.
Växande konkurrens inom alla branscher gör det viktigare än någonsin att vårda sina kundrelationer. Rätt information höjer upplevelsen av era produkter och ger i längden nöjdare kunder. Via iTells kundtjänstlösningar förmedlar agenten just den information ni vill via ett personligt och korrekt bemötande inom en rimlig tid!
iTell tar emot era order/bokningar/beställningar/prenumerations frågor enligt era direktiv och hanterar dom direkt i aktuellt kundsystem (alternativt kan våra programutvecklare skräddarsy ett eget hanteringssystem som passar för kundtjänstuppdraget).
iTells telefonister vägleder kunden vid frågor och funderingar samt noterar ev. avvikelser eller överenskommelser för vidare uppföljning.
iTells telefonister kan efter era anvisningar besvara frågor, som en ”first line support”, vägleda kunden enligt behov och besvara specifika frågor efter anvisningar.
iTells telefonister kan ge specifik produkt- och tjänsteinformation om vad som ex. ingår, kostar extra, tillval på tjänster etc.
iTells telefonister besvarar lagerfrågor, noterar returer, felaktiga varor/trasiga varor, krediterar och skickar ut nya produkter till kund.
Vi besvarar även leveransfrågor och söker paket, utlämningsställe eller vilka andra leveransmöjligheter som finns att erbjuda. Allt i iTells externa kundtjänstlösningar.
iTells agenter felsöker till kund, vägleder om hur man kan kringgå ett fel och upplyser om hur man framöver kan undvika liknande händelser i framtiden.
iTell besvarar frågor om fakturor, krediter, och utför kontroll för kreditvärdighet innan köp kan genomföras.
Vart och ett av våra kundteam leds av en erfaren kundansvarig som är dedikerad till att göra processförbättringar, rapportera om teamets prestation, förbättra servicekvaliteten och hjälpa till var du än behöver det, allt för att skapa det bästa kontaktcentret. iTell är engagerade i att hjälpa ditt företag att växa, och det är därför du aldrig behöver övertyga oss om att ta mer ansvar. Berätta vad du behöver så tar vi på iTell hand om resten.