Genom att anlita iTell, -som erbjuder servicetjänster via telefon, underlättar och garanterar Vi att Era kunder får den hjälp i rätt tid och på rätt sätt oavsett när de kontaktar Er!
Hur kan ni på bästa sätt behålla era kunder?
Det unika är inte unikt längre – i år vinner tillgänglighet istället!
iTell servar era kunder via telefon, mail eller chatt och kan utföra ärenden som boka service, provkörning, däckbyte, skadehantering, reservdelsfråga eller varför inte vägleda kunden till en säljare för att köpa en ny bil eller byta in befintlig?
iTell är ett väletablerat och modernt kommunikationsföretag som erbjuder telefonilösningar främst på skandinaviska språk samt engelska.
iTells telefonister kan även efter era anvisningar besvara frågor, som en ”first line support”, vägleda kunden enligt behov och besvara specifika frågor enligt direktiv och anvisningar.
iTell, som ett av Nordens äldsta callcenter företag, har många års erfarenhet av att serva företag inom kundservicesektorn för butik och handel och har goda referenskunder inom fordonsbranschen för bästa kvalité. Vänligen kontakta vår säljavdelning för mer information, se nedan.