Välkommen som kund till iTell!
Våra erfarna telefonister tillser att varje kundsamtal/förfrågan
hanteras korrekt och kopplas till närliggande depå.
iTell kan hjälpa till att lotsa varje inkommande förfrågan och kundsamtal och besvara era kunders återkommande frågor dygnet runt 365 dagar om året! All ärendehantering sker främst i befintligt kundsystem, alternativt kan vi skräddarsy en egen lösning för kundtjänstuppdraget. Det finns inga begränsningar, bara möjligheter.
iTell besvarar varje inkommande samtal/ärende/beställning med hög kompetens och effektivitet samt förmedlar till rätt person beroende på ärendets karaktär. Vid behov tar vi meddelanden via E-post och SMS. iTells handläggare arbetar alltid i realtid vilket medför att samtliga parter är uppdaterade.
iTell besvarar samtal dygnet runt, 365 dagar om året och är kvalitetssäkrade för hantering av samtal på obekväm arbetstid och tillser alltid rätt bemanning för ett korrekt bemötande beroende på hur akut ärendet anses vara.
iTells telefonister kan efter era anvisningar besvara frågor, som en ”first line support”, vägleda kunden enligt behov och besvara specifika frågor enligt era direktiv och anvisningar.
iTell, som ett av nordens äldsta callcenter företag, har många års erfarenhet av att serva företag inom bygg- och anläggningsbranschen och har goda referenskunder för bästa kvalité. Vänligen kontakta vår säljavdelningen för mer information, se nedan.