iTell är ett väletablerat kommunikationsföretag och erbjuder kundservicelösningar främst på skandinaviska språk samt engelska
iTell besvarar inkommande samtal/ärende/felanmälan/beställning/chat med hög kompetens och effektivitet samt registrerar ärendet i aktuellt ärendehanteringssystem. iTells handläggare arbetar alltid i realtid vilket medför att samtliga parter är uppdaterade.
iTell kan även besvara frågor om fakturor, krediter, utestående betalningar och utföra nödvändig kontroll för kreditvärdighet innan ett köp kan genomföras.
iTells telefonister besvarar lagerfrågor, noterar returer, felaktiga varor/trasiga varor, krediterar och skickar ut nya produkter till kund.
Vi besvarar även leveransfrågor och söker paket, utlämningsställe eller vilka andra leveransmöjligheter som finns att erbjuda.
iTells telefonister kan även efter era anvisningar besvara frågor, som en ”first line support”, vägleda kunden enligt behov och besvara specifika frågor enligt direktiv och anvisningar.
iTell, som ett av nordens äldsta callcenterföretag, har många års erfarenhet av att serva företag inom e-handelsbranschen och har goda referenskunder för bästa kvalité. Vänligen kontakta vår säljavdelningen för mer information, se nedan.