Våra erfarna personal tillser att varje kundsamtal hanteras professionellt med hög service vilket leder till nöjdare kunder!
Det statliga ROT avdraget medför att det är ekonomiskt möjligt vilket leder till att Ni får fler förfrågningar och kunder som förväntar sig en lika bra service via telefon som på plats i sitt hem.
Här kommer iTells olika skräddarsydda tjänster väl ”till pass” där våra erfarna telefonister är utbildade att hantera just kundförfrågningar, svara på allmänna frågor, beskriva era tjänster i korthet, ta emot uppgifter för meddelanden etc.
Listan kan göras lång och det är Ni som själva vet vad just Ni behöver frilägga tid på för att fokusera på kärnverksamheten.
Det är viktigt att prioritera rätt bland kunders olika behov och förfrågningar! iTells telefonister kan ses som en ”sekreterare på distans” som alltid finns tillhands vid de tillfällen ni behöver och samtidigt får era kunder ett personligt och trevligt bemötande.
Vid koppling av samtalet förmedlas ärendet och fullständigt namn på den inringande efter era önskemål.
Vid meddelande noteras kundens informationen ”kortfattat men innehållsrikt” enligt gällande direktiv och förmedlas via E-Mail/SMS/FAX.
Önskar Ni ta emot samtal under vissa telefontider tillser vi att kundernas samtal kopplas fram under specifik tid / övrig tid noteras ett meddelande enligt ovan direktiv Det finns många alternativ till hantering vilket Vi är lyhörda att tillgodose.
iTells telefonister är välutbildade och innehar stor erfarenhet av liknande uppdrag och erbjuder en hög servicenivå med flexibilitet, helt beroende på hur Ni vill att vi ska hantera Era samtal!
Interna resurser är oftast viktiga nyckelpersoner och behövs för att hantera specifika ärenden.
Med iTells tjänster är ni alltid informerad enligt era önskemål och Vi bidrar till ökad tillgänglighet, vilket skapar lönsammare affärer och Ni sparar tid och resurser!
Välkommen till Responda Group
Vi är stolta över att meddela att iTells Svarsservice numera är en del av Responda Group. Detta innebär ännu bättre service och fler resurser för att möta dina behov.
Om du har några frågor eller behöver hjälp med något, tveka inte att kontakta via cco-team-directclient-ss@respondagroup.com. Vi finns här för att hjälpa dig!
Tack för att du är en del av vår resa. Vi ser fram emot att välkomna dig till vår nya hemsida www.respondagroup.se/itell där hittar du mer information om oss och våra tjänster.